>

Pedigree richt zich op kids met Poetsbazen

Pedigree richt zich op kids met Poetsbazen

Kinderen en hun huisdier, het zijn elkaars beste vrienden, en jong geleerd – is oud gedaan! Daarom heeft Pedigree in een nieuwe campagne, gericht op een gezond gebit voor de hond, deze nieuwe doelgroep meegenomen: kids! BrandDeli bedacht de Poetsbazen-campagne, waarin kinderen samen met Nickelodeon-presentator Bart Boonstra op onderzoek gaan naar de gezondheid van het gebit van hun hond.

In 3 afleveringen volg je de avonturen van Bart, de kids en hun honden. Kinderen konden een selfie met hun hond (“dogfie”) opsturen en maakten daarmee kans om op TV te komen. De campagne leverde positieve resultaten op. De campagne bereikte 60% van de kinderen tussen de 6 en 12 jaar, leverde 13.090 bezoeken op de website poetsbazen.nl op en resulteerde in 573 ingestuurde dogfies.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen