>

BUX

BUX

De aanvulling van TV op de digitale marketingmix resulteert voor ecommerce bedrijven in grotere merkbekendheid en een significante groei in conversies, dit zien we bijvoorbeeld in de case van beleggingsapp BUX.

Steeds meer e-commerce bedrijven maken voor hun reclamecampagnes de stap naar traditionele massamedia, zoals TV. De praktijk leert dat de aanvulling van TV op de digitale marketingmix niet alleen resulteert in grotere merkbekendheid, maar ook in een significante groei in conversies. Door de combinatie van goed converterende zenders en een scherp prijsbeleid blijkt BrandDeli een ideale partner voor bedrijven uit de e-commercebranche, waaronder Bux.

BUX is een app waarmee je eenvoudig kunt beleggen, en is vanaf 2015 te zien op de zenders van BrandDeli. Voor BUX is TV-inzet alleen succesvol wanneer de kijker actie onderneemt en het aantal signups daadwerkelijk stijgt. Direct vanaf de start van de Tv-campagne was er een significante stijging op het aantal signups.  De analyse toont een één-op-één relatie tussen het uitzenden van Tv-reclame en het aantal signups.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen