>

The hunger games: mockingjay part 2

The Hunger Games mockingjay part 2

Independent Films heeft BrandDeli opnieuw uitgedaagd een awareness campagne te realiseren voor The Hunger Games. Het doel van de campagne was een zo groot mogelijk bereik te realiseren onder de doelgroep 13-24 jaar. De doelgroep werd online en via de meest selectieve BrandDeli TV-zenders opgeroepen om president Snow van zijn troon te verjagen in een unieke ‘Take the Throne’-activatie.

Op hungergamesactie.nl maakte men kans op exclusieve premièrekaarten door een foto te uploaden. Op Makers Channel.com werd een branded Hunger Games pagina gepubliceerd met exclusieve Mocking Jay Part 2 content. Tijdens de première werd de Take the Throne actie doorgevoerd: in Pathé Arena stond een Hunger Games Troon, waar fans op de foto werden gezet. Deze foto’s kwamen vervolgens direct terecht op social media. De activatiecromo en de spot hebben in totaal 550.000 kijkers in de doelgroep bereikt. De online trafficdrivers hebben gezorgd voor 965.000 impressies. De inzet had als resultaat dat maar liefst 25.000 bezoekers de Hunger Games actiewebsite hebben bezocht. De vloggers Kaj en Dionne creëerden een online- en social bereik van meer dan een half miljoen fans!

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen