>

Sophia Tienstra roept doelgroep op voor treasure hunt

Sophia Tienstra roept doelgroep op voor treasure hunt

Gerenommeerd sieradenmerk Pandora introduceerde in het najaar van 2016 de nieuwe sieradenlijn Pandora Rose. BrandDeli bedacht in samenwerking met StoryLab en Carat een multichannel concept. Influencer Sophie Tienstra nam op het platform MyChannels de doelgroep mee in een spannende zoektocht naar de nieuwe sieraden: De Pandora Treasure Hunt.
Een TV-commercial bracht de sieradenlijn onder de aandacht, aangevuld met een activerende tag-on om de doelgroep op te roepen om mee te doen aan de Pandora Treasure Hunt. Na selectie van de kandidaten ging de Pandora Treasure Hunt-serie live op de branded page op MyChannels. De campage trok 9.533 bezoekers op de MyChannels Pandora-page, waarvan 6.807 uniek. De gemiddelde time-spent op de site was 2:05 minuten en er waren maar liefst 110 deelneemers voor de Treasure Hunt.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen