>

LG OLED TV

LG OLED TV

Storytelling is een goede manier om een complexe boodschap over te brengen. Door het vertellen van een boeiend en relevant verhaal worden de USP’s van een product op natuurlijke en toegankelijke wijze onder de aandacht van de kijker gebracht. De LG Oled TV is de nieuwste en revolutionaire technologie van LG. Deze TV heeft unieke en bijzondere eigenschappen. Om dit aan de kijkers van de mannelijke BrandDeli zenders te communiceren zijn twee stories met een verrassende invalshoek ontwikkeld. Voor kunstenaar Super-A is de LG Oled TV de perfecte manier om zijn werk tentoon te stellen in zijn galerie, het scherm geeft perfecte en ongekend scherpe kleuren weer omdat de OLED een echte zwart pixel heeft. In een short story van 45 seconden vertelt hij hoe belangrijk kleur in zijn werk is. De Oesterkoning Guido Bindels is altijd op zoek naar de hoogste kwaliteit. Niet alleen in de producten die hij serveert, maar in alles wat hij doet. Hier past de LG Oled TV heel goed bij en hij is dan ook een geloofwaardige spokesperson voor de doelgroep.

Deliverabels

De short stories zijn uitgezonden op Discovery Channel, National Geographic Channel, FOX, FOX Sports en Eurosport. In een tag-on is gecommuniceerd dat de LG Oled TV vanaf nu verkrijgbaar is bij BCC. De campagne is ondersteund met de inzet van billboards, zodat duurzaam aan de bekendheid van het merk en het product binnen de doelgroep is gewerkt. Met 8,6 miljoen contactmomenten heeft de media-inzet bijna 50% van alle mannen in de doelgroep 35-49 jaar bereikt.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen