>

Rimmel op TLC

Rimmel op TLC

CAMPAGNE

TLC ontwikkelde een pro-actief concept voor de beauty branche dat inspeelt op de groeiende hype van ‘How to’ filmpjes op internet. Het resultaat: ‘TLC Make-up’, het programma waarbij make-up tutorials centraal staan.

Het concept sloot perfect aan op de doelstellingen van het merk Rimmel van Coty: awareness creëren binnen het juiste umfeld. In het programma geeft Miss lipgloss, één van de belangrijkste beauty bloggers, tips met gebruik van Rimmel producten.

De campagne kende 3 fases:
1) Oproep: stuur jouw make-up vraag naar het nieuwe programma ‘TLC make-up’.
2) TLC programma shorts: waarin de vragen van de kijkers werden behandeld en make-up tips werden gegeven met gebruik van Rimmel producten.
3) Activatie: win een workshopdag met Miss Lipgloss.

De samenwerking had een aanzienlijk bereik en zorgde voor veel PR aandacht in onder andere Koffietijd, Giel en de Coen en Sander show.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen