>

Volkswagen en KNVB introduceren de blauwe kaart

Volkswagen en KNVB introduceren de blauwe kaart

Volkswagen en KNVB zijn supporters van sportiviteit en introduceren daarom ‘De Blauwe kaart’.

Campagne

BrandDeli is – in samenwerking met GroupM Entertainment – gestart met ‘De Blauwe Kaart’, een campagne met Volkswagen en de KNVB. Zij zijn supporters van sportiviteit en introduceren de Blauwe Kaart: een kaart die voetbalteams (D-tjes en E-tjes) elkaar kunnen geven na afloop van een sportieve wedstrijd.

Na een introductiecromo om awareness te creëren, volgt een activatiecromo, waarin teams worden opgeroepen zich in te schrijven op www.blauwe-kaart.nl. De cromo’s worden uitgezonden op diverse BrandDeli kanalen: Nickelodeon, FOX Sports, FOX, National Geographic Channel, Discovery Channel en Comedy Central. Ook worden 4 afleveringen gemaakt van het programma ‘Nick Extra’ waarin sportiviteit en De Blauwe Kaart een prominente plek innemen. Volkswagen en de KNVB spreken met de Blauwe Kaart verschillende doelgroepen aan: volwassenen, voetballers, kinderen en coaches. Juist door de mooie mix van zenders die BrandDeli heeft, bereikt deze campagne de juiste doelgroep met de juiste boodschap.

De eerste aflevering van de Nick Extra special werd op 9 september op Nickelodeon uitgezonden. Klik hier om deze eerste aflevering terug te kijken.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen