Vrouwen enthousiasmeren voor nieuwe gezichtsreiniging

Vrouwen enthousiasmeren over nieuwe gezichtsreiniging

Voor de introductiecampagne van de nieuwe gezichtsreiniger VisaPure lite Philips gebruikers hun ervaring delen op TLC.

Campagne

Consumenten hechten veel waarde aan reviews, zeker wanneer het gaat om nieuwe producten. Voor de introductie van de gezichtsreiniger VisaPure gaf Philips daarom het woord aan de ├ęchte gebruiker.

BrandDeli rolde op de zender TLC een campagne uit met testimonials van de gebruiker, gecombineerd met een call-to-action in de vorm van een tag-on. Online werd de doelgroep bereikt met pre-rolls op TLC.nl en met een prijsvraag, met kans op op een eigen VisaPure. De nieuwsbrief TLC Talk, Social Media posts op Facebook & Twitter zorgden voor extra online bereik.

In totaal zijn er ruim 735.000 vrouwen tussen de 20-49 jaar bereikt met TV. Zij zagen de uitingen gemiddeld 3,8 keer. De campagne heeft de doelgroep ge├źnthousiasmeerd voor het nieuwe product: de actiesite werd ruim 5.000 keer bezocht, en er was een enorme conversie met maar liefst 3.547 unieke deelnemers aan de winactie en 1.223 inschrijvingen voor de Philips nieuwsbrief.

Meer cases

Iglo roerbak sensatie

Volkswagen verhoogt merksympathie met trip down memorylane

Bart leert vissen