>

Brand Partnerships

BrandDeli Partnerships

Bij BrandDeli Partnerships ben je verzekerd van een doordachte strategie en excellente uitvoering in dienst van jouw doelstelling. Een campagne evolueert hierbij langs de volgende sleutelmomenten:

Doelgroepinzichten ⇒ Campagnestrategie ⇒ Big idea ⇒ Doorvertaling in campagnemiddelen ⇒ Distributiestrategie ⇒ Project Management & Productie

Er zijn tal van mogelijkheden zoals: TVC’s, short stories, billboards, idents, influencers, social en in-program. Uniek in de aanpak van BrandDeli is de doorvertaling van de middelen op aanvullende distributiekanalen buiten het BrandDeli-portfolio. Denk hierbij aan de website van de adverteerder, social media kanalen, printmedia, winkelvloer, radio of zelfs andere TV-platformen. Diverse inspirerende cases zijn onder het kopje Cases op de website terug te vinden. Reach further en challenge ons met jouw briefing.

Billboarding

Er zijn bij BrandDeli vier soorten billboardpakketten in te kopen, elk geschikt voor specifieke doelstellingen van de adverteerder. De inkoop van Bereiks-, Umfeld- en
Fillboardpakketten gebeurt op basis van GRP’s. De formule voor de berekening van de GRP-prijs van Bereiks- en Umfeldpakketten is onder Spot terug te vinden op onze menukaart (zie Inkoopinformatie). De inkoop van Channel Sponsorships gebeurt op basis van een vast tarief voor een vast aantal billboarduitingen.

Bekijk hieronder enkele van onze cases.

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel