TV-first strategie AEG succesvol en effectief

AEG introduceerde in 2017 de AEG 8000-serie wasmachines en drogers via de multimediale platformen van BrandDeli. Voor het eerst koos AEG voor een lokale TV-first strategie om de brandawareness te verhogen en de sales te stimuleren.

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Tv-commercials, billboards, ident-spots, short & long form content, documentaires, pre-rolls en social media uitingen: BrandDeli verzorgt de productie van de reclamecampagnes van vele uiteenlopende BrandDeli adverteerders.

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel

Kidsmarketing biedt volop kansen. Zo kunnen kinderen als geen ander ambassadeur worden van een merk: 80 procent praat met hun ouders over reclames.*

Iglo Roerbaksensatie

Om awareness te creëren voor de variatie, de smaak en het gemak van Iglo Roerbakmaaltijden ontwikkelde BrandDeli een campagne die de kracht van het BrandDeli netwerk -de selectiviteit van de verschillende doelgroepen en zenders- optimaal benut.

Volkswagen verhoogt merksympathie

Volkswagen heeft in samenwerking met Achtung, BrandDeli en Mediacom de storytelling merk campagne 'A Trip Down Memory Lane' ontwikkeld waarin bijzondere Volkswagen verhalen tot leven worden gebracht. Het doel van deze campagne was de merk sympathie van Volkswagen te verhogen en een toename in merkherkenning en merkbekendheid.

Bart leert vissen

Nickelodeon-presentator Bart Boonstra weet niets van sportvissen, maar daar komt snel verandering in! Hij krijgt namelijk les van Viskid Boaz en hun avonturen zijn te zien op Nickelodeon.

Samsung AddWash

Om te laten zien hoe échte mensen de nieuwe Addwash gebruiken werden er twee families gekozen die zich op hadden gegeven. Hun verhaal werdt gedeeld op social media en in testimonials op TV!

Pedigree richt zich op kids met Poetsbazen

Kinderen en hun huisdier, het zijn elkaars beste vrienden, en jong geleerd – is oud gedaan! Daarom heeft Pedigree in een nieuwe campagne, gericht op een gezond gebit voor de hond, deze nieuwe doelgroep meegenomen: kids! BrandDeli bedacht de Poetsbazen-campagne, waarin kinderen samen met Nickelodeon-presentator Bart Boonstra op onderzoek gaan naar de gezondheid van het gebit van hun hond.

TLC doet oproep voor kijkersverhalen voor Topbloemen.nl

TLC staat bekend om haar ontroerende, soms gedurfde en bovenal oprechte verhalen. BrandDeli zag hierin de perfecte match met het product van Topbloemen.nl. Achter het geven van een bloemetje schuilt vaak een persoonlijk verhaal.

Sophia Tienstra roept doelgroep op voor treasure hunt

3M Science Challenge op Discovery Channel

Technologiebedrijf 3M ontwikkelde de Science Challenge, gericht op innovatieve oplossingen voor een betere toekomst. 3M wil met dit project middelbare scholieren stimuleren om te kiezen voor technische vakken in hun pakket.

Fruit.nl

De aanvulling van TV op de digitale marketingmix resulteert voor ecommerce bedrijven in grotere merkbekendheid en een significante groei in sales, dit zien we bijvoorbeeld in de case van online speler Fruit.nl.

Nivea invisible for Black & White

BrandDeli ontwikkelde in samenwerking met Mec een concept waarbij de krachten van de zender, Nivea, de Fashion Week en Serena Verbon werden gebundeld. Een groei van 47% werd gerealiseerd in de verkoop. BrandDeli deed tevens onderzoek naar het effect van de campagne.

Hellendoorn

Wist je dat kinderen van grote invloed zijn op de keuze van een dagje uit? In maar liefst 98% van de gezinnen wordt met het kind overlegd waar het dagje uitje naartoe gaat. Kids zijn dus belangrijke influencers als het gaat om het activeren van gezinnen en helemaal naar een familiepark.

CEWE

Awereness en likeability creëren voor CEWE in de doelgroep door middel van 3 inspirerende shorts.

Volkswagen en KNVB introduceren de blauwe kaart

BrandDeli is - in samenwerking met GroupM Entertainment - gestart met 'De Blauwe Kaart', een campagne met Volkswagen en de KNVB. Zij zijn supporters van sportiviteit en introduceren de Blauwe Kaart: een kaart die voetbalteams (D-tjes en E-tjes) elkaar kunnen geven na afloop van een sportieve wedstrijd.

BrandDeli Foodproposition

BrandDeli foodpropositions helpen om foodmerken bovenaan het boodschappenlijstje krijgen.

Billboarding

BrandDeli maakt billboarding weer effectief. Door Storyboarding, Version billboarding en Content sensitieve billboards geven campagnes zo meer impact.

Fisherman’s friend strongman run op Discovery Channel

Fisherman's friend en Discovery Channel sloegen de handen ineen voor de introductie van de Strongman Run in Nederland.

LG G5

Campagne voor LG G5 met gebruik van influencers. In de campagne staat de camera centraal.

BUX

De aanvulling van TV op de digitale marketingmix resulteert voor ecommerce bedrijven in grotere merkbekendheid en een significante groei in conversies, dit zien we bijvoorbeeld in de case van beleggingsapp BUX.

The game Overwatch

In gameland bestaan twee soorten gamers: de Hitbuyers en de Hardcore Gamers. Beiden moeten op een andere manier en ander moment worden aangesproken. BrandDeli bedacht een gesplitste campagne gericht op hun twee verschillende buyer journeys.

Efteling Erecode

Campagne om oudere kids te overtuigen dat de Efteling cool is, door laten zien en beleven wat de Efteling te bieden heeft

Moestuintijd

Aanstekelijk campagneconcept gericht op kids, ter aanvulling op de bestaande ‘Moestuintje’ campagne van Albert Heijn.

Vrouwen enthousiasmeren voor nieuwe gezichtsreiniging

Voor de introductiecampagne van de nieuwe gezichtsreiniger VisaPure lite Philips gebruikers hun ervaring delen op TLC.

Influencers

BrandDeli laat zien hoe je met influencers meer bereikt.

Fissa

Campagne voor FISSA, met de inzet van WhatsApp is het gelukt om millenials direct te kunnen bereiken.

24Kitchen casefilm

24Kitchen is hét crossmediale food en lifestyle platform met beste ingredienten voor jou mediamix.

The hunger games: mockingjay part 2

Independent Films heeft BrandDeli opnieuw uitgedaagd een awareness campagne te realiseren voor The Hunger Games. Het doel van de campagne was een zo groot mogelijk bereik te realiseren onder de doelgroep 13-24 jaar.

Visstick vrijdag

Op de zenders van BrandDeli is een nieuwe campagne live gaan, Iglo VISSTICKS  VRIJDAG! Vanaf deze week eet heel Nederland vissticks op vrijdag!

LG OLED TV

Storytelling is een goede manier om een complexe boodschap over te brengen. Door het vertellen van een boeiend en relevant verhaal worden de USP's van een product op natuurlijke en toegankelijke wijze onder de aandacht van de kijker gebracht. De LG Oled TV is de nieuwste en revolutionaire technologie van LG.

Rimmel op TLC

TLC ontwikkelde een pro-actief concept voor de beauty branche dat inspeelt op de groeiende hype van 'How to' filmpjes op internet. Het resultaat: 'TLC Make-up', het programma waarbij make-up tutorials centraal staan.

Museumvereniging

De doelstelling van de Museumvereniging was om kinderen te stimuleren tot museumbezoek. Dit hebben wij bereikt door het bestaande karakter TIKKIT op Nickelodeon tot leven te laten komen.

Colgate max fresh

's Avonds feesten en 's ochtends weer fris aan het werk of de studie: een uitdaging! BrandDeli ontwikkelde i.s.m. mediabureau MEC en brandactivatie bureau Apenkooi, een 360-activatie campagne voor Colgate Max Fresh rondom het populaire Amsterdam Open Air festival.

Firestarters by Vodafone seizoen 2

Vodafone heeft 'connectiviteit' en 'innovatie' hoog in het vaandel staan. Daarom is Firestarters by Vodafone in het leven geroepen, een initiatief dat verkent hoe de digitale revolutie creatieve industrieën verandert.

vanHaren op ID

Starcom ontwikkelde voor vanHaren het Killer Heels-concept, dat perfect aansluit op het profiel van ID.

Shoestring en BrandDeli

Shoestring duikt samen met BrandDeli in de wereld van avontuurlijke jonge mannen en vrouwen en bereikt en activeert deze doelgroep via een passend Umfeld op verschillende zenders.

Wehkamp op 24Kitchen

Koken en tafelen worden steeds populairder. Wehkamp ontwikkelde een speciale lijn van producten omtrent dit thema en vond in 24Kitchen de ideale partner om deze producten onder de aandacht te brengen van de juiste doelgroep.

Hoe enthousiasmeer je kinderen on hum handen te wassen met unicura?

HOUD JE MONSTERHANDJES IN DE HAND MET UNICURA!

Because I am a girl knock-out op MTV

Na meerdere succesvolle samenwerkingen werd MTV ook dit jaar gevraagd om een impactvolle en vernieuwende campagne te ontwikkelen die Plan Nederland met het merk Because I am a Girl op de kaart zet en die haakjes biedt voor free publicity en social media. 'Violance against Girls' was het thema dat MTV meekreeg bij de briefing. Een thema waar veel projecten van Plan Nederland onder vallen. De doelstelling was dat alle Nederlandse jongeren weten dat Plan Nederland met Because I am a Girl vecht voor meiden in ontwikkelingslanden en zich inzet voor meerdere projecten.

8X4 op MTV

De resultaten waren overweldigend. Met een hoogdrempelige activatie (kies een geur die bij jouw stijl past, laat je associaties erop los, bedenk hoe je die stijl in 4 beelden vertaalt, en maak daar 4 foto's van) ontvingen we meer dan 4.500 campagnevoorstellen van de doelgroep.

One Direction op MTV

De Britse boyband One Direction valt vooral in de smaak bij jonge meiden. Om alle fans tegemoet te komen, filmde regisseur Morgan Spurlock (Super Size Me) een mengeling van concertopnames en onthullend materiaal achter de schermen.