>

Colgate max fresh

Colgate max fresh

Campagne

’s Avonds feesten en ’s ochtends weer fris aan het werk of de studie: een uitdaging! BrandDeli ontwikkelde i.s.m. mediabureau MEC en brandactivatie bureau Apenkooi, een 360-activatie campagne voor Colgate Max Fresh rondom het populaire Amsterdam Open Air festival. Doelstelling was awareness te creëren voor het product, een brand image neerzetten door het claimen van een festivaldomein en sales te genereren onder de doelgroep 20-34 jaar. Een tag-on werd ingezet achter de festivalpromo op MTV en Comedy Central, voor gratis kaarten voor het festival.

De TV-campagne bereikte bijna 40% van de doelgroep 20-34, en er waren in totaal ruim 3.500 unieke bezoekers actief op de speciale microsite. Online banners op MTV.nl en Comedycentral.nl zorgden voor extra traffic met een gemiddelde CTR van maar liefst 1,28%. In de winkel zag Colgate de verkopen keer 3 gaan. En uiteraard was Colgate aanwezig op het Amsterdam Open Air weekender – hét moment dat de jongeren Max Fresh het hardst nodig hadden. Colgate hielp zo deze belangrijke BrandDeli doelgroep na een avond feesten de volgende dag weer fris te verschijnen!

Meer cases

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel