>

Firestarters by Vodafone seizoen 2

Firestarters by Vodafone seizoen 2

Vodafone heeft ‘connectiviteit’ en ‘innovatie’ hoog in het vaandel staan. Daarom is Firestarters by Vodafone in het leven geroepen, een initiatief dat verkent hoe de digitale revolutie creatieve industrieën verandert.

Na de eerdere succesvolle samenwerking tussen Vodafone, Discovery Channel en BrandDeli, is er opnieuw een vijftal documentaires gemaakt voor de campagne van Firestarters by Vodafone.

BrandDeli en Discovery Channel maakten voor deze samenwerking documentaires voor Vodafone Firestarter die laten zien welke invloed mobile technology heeft op ons leven. Hoe communiceren wij met elkaar nu we altijd ‘connected’ zijn? Hoe zal touch-technologie onze zintuigen met de digitale wereld doen versmelten? En hoe kan zelf-monitoring van onze gezondheid voorkomen dat we ziek worden? Naast de documentaires zijn er activatiepromo’s gemaakt die kijkers stimuleren deel te nemen aan de masterclasses en workshops die rond deze topics worden gehouden en is er een online Firestarter platform.

Voor een overzicht van het Firestarters-programma in 2015 check je www.firestarters.nl.

Exclusieve preview

Bekijk Firestarters | the Series, seizoen 2 #01 Old MacDonald had a drone’ en maak kennis met een van de meest innovatieve boeren van Nederland.

Meer cases

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel