>

Fruit.nl

Fruit.nl

De aanvulling van TV op de digitale marketingmix resulteert voor ecommerce bedrijven in grotere merkbekendheid en een significante groei in sales, dit zien we bijvoorbeeld in de case van online speler Fruit.nl

Steeds meer e-commerce bedrijven maken voor hun reclamecampagnes de stap naar traditionele massamedia, zoals TV. De praktijk leert dat de aanvulling van TV op de digitale marketingmix niet alleen resulteert in grotere merkbekendheid, maar ook in een significante groei op sales. Door de combinatie van goed converterende zenders en een scherp prijsbeleid blijkt BrandDeli een ideale partner voor bedrijven uit de e-commercebranche, waaronder Fruit.nl.

Fruit.nl is een online aanbieder van fruitboxen en is sinds 2016 te zien op de zenders van BrandDeli. Voor Fruit.nl is TV-inzet alleen succesvol wanneer de kijker actie onderneemt en het aantal bestellingen daadwerkelijk stijgt. Direct vanaf de start van de TV-campagne was een significante stijging te zien op sales. Er was een één-op-één relatie zichtbaar tussen het uitzenden van TV-reclame en het aantal bestellingen bij Fruit.nl.

 

Meer cases

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel