>

Hellendoorn

Hellendoorn

Wist je dat kinderen van grote invloed zijn op de keuze van een dagje uit? In maar liefst 98% van de gezinnen wordt met het kind overlegd waar het dagje uitje naartoe gaat. Kids zijn dus belangrijke influencers als het gaat om het activeren van gezinnen en helemaal naar een familiepark.

Wist je dat kinderen van grote invloed zijn op de keuze van een dagje uit? In maar liefst 98% van de gezinnen wordt met het kind overlegd waar het dagje uitje naartoe gaat. Kids zijn dus belangrijke influencers als het gaat om het activeren van gezinnen en helemaal naar een familiepark. Maar het zijn de ouders die de uiteindelijke go/no go geven. Avonturenpark Hellendoorn heeft BrandDeli uitgedaagd een campagne te ontwikkelen die er voor moest zorgen dat álle gezinnen van Nederland naar Avonturenpark Hellendoorn gaan.

Als oplossing heeft BrandDeli de familiepropositie ontwikkeld. DE manier voor Hellendoorn om door middel van storytelling de USP’s te laten zien. Deze maken het park namelijk zo uniek. Door een doelgerichte campagne in te zetten op kids en moeders, ging Avonturenpark Hellendoorn op zoek naar de avontuurlijkste familie van Nederland: ‘De Familie Hellendoorn’.

In de communicatie riep BrandDeli kids en ouders op, hun gezin op te geven om De Familie Hellendoorn te worden. Uit al deze inzendingen is één enthousiaste familie gekozen, die zich vanaf nu de Familie Hellendoorn mag noemen!
Campagneresultaten

On Air bereikten we met de campagne 417.680 kids en maar liefst 1.005.931 volwassenen. De actiepagina had dik 8.000 unieke bezoekers en Hellendoorn ontving ruim 1.300 aanmeldingen. Het onderzoek dat BrandDeli heeft uitgevoerd gaf aan dat door de campagne een verhoogde interesse is gerealiseerd voor een bezoek aan Avonturenpark Hellendoorn en dat de 5 USP’s van het park Top of Mind zijn bij de doelgroep!

Meer cases

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel