>

Iglo Roerbaksensatie

Iglo Roerbaksensatie

Om awareness te creëren voor de variatie, de smaak en het gemak van Iglo Roerbakmaaltijden ontwikkelde BrandDeli een campagne die de kracht van het BrandDeli netwerk -de selectiviteit van de verschillende doelgroepen en zenders- optimaal benut.

Gedachte
Wanneer je een keer later thuis komt of onverwachts alleen moet eten, is het prettig als je een lekkere en voedzame maaltijd voor handen hebt die je met weinig moeite op tafel kunt zetten. Iglo Roerbaksensaties, die je vindt in het vriesvak, bieden een antwoord op deze situaties. Met een paar packs Iglo Roerbaksensatie in je vriezer hoef je, in tegenstelling tot met gekoelde maaltijden, niet eerst nog naar de winkel, zodat je na een lange dag op je gemak kunt genieten van een lekkere maaltijd.

Strategie
BrandDeli ontwikkelde voor Iglo 5 commercials met elk een ander gerecht en elk gericht op een andere doelgroep. Of je nu als student een voedzame maaltijd tussen (college en de kroeg) door eet, nog even een makkelijke maaltijd fikst voor je vrouw die in de file stond of toch niet voor je gezin hoeft te koken, omdat je zoon bij een vriend blijft eten: er doen zich in ieders leven onverwachtse situaties voor, waarvoor Iglo Roerbaksensatie een handige oplossing biedt. De commercials worden ingezet op voor de doelgroep relevante zenders binnen het BrandDeli netwerk. Door deze inzet bereikt Iglo verschillende doelgroepen met de juiste toon en boodschap.

Mediafirst: BrandDeli introduceert de Tag up
Om op je gemak te kunnen genieten van Iglo Roerbaksensaties, moet je ze natuurlijk wel eerst in huis hebben gehaald. Om die boodschap top of mind te krijgen bij de consument ontwikkelde BrandDeli vijf bijbehorende tag ups. Teasende uitingen van vijf seconden die vóór de commercial worden getoond. In deze uitingen zien we de hoofrolspeler uit de daarop volgende commercial een Iglo Roerbaksensatie uit het vriesvak in de supermarkt pakken en in zijn/haar mandje stoppen. Door het in chronologische volgorde uitzenden van de consumer journey creëert Iglo een duidelijk en geloofwaardig verhaal dat ervoor moet zorgen dat consumenten bewuster boodschappen gaan doen om op een later moment zorgeloos te kunnen genieten van een makkelijke, voedzame maaltijd voor één persoon.

Meer cases

TV-first strategie AEG succesvol en effectief

BrandDeli’s creatieve productiemogelijkheden

Kidscommunicatie effectief bereiksmiddel