‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Laura Imron

Wat voor rol ga jij invullen?
Accountmanager Spot & Online Video.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
BrandDeli staat bekend als een onwijs leuke partij, met leuke mensen en goede werksfeer. Dit sprak mij enorm aan!

Waar kende jij deze organisatie van?
Van de samenwerking met JCDecaux voor het Summer Revolution feest, en door mijn vriendin Esther Cosut die bij jullie werkt!

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Gezellig, ambitieus en collegiaal!

 

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Nila Nallathamby

Wat voor rol ga jij invullen?
Ik ga het Twitter team binnen BrandDeli ondersteunen met onder andere analyses en adviezen aan de Twitter collega’s en de klant.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
BrandDeli komt voor mij over als een tof bedrijf waar veel geïnvesteerd wordt om de werknemer het erg naar zijn zin te maken (lunch, sport, massages, trainingen). Daarbovenop heerst er een groot teamgevoel, wat voor mij heel belangrijk is.

Waar kende jij deze organisatie van?
Voornamelijk via mijn vorige werkgever RTL.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Spontaan, geïnteresseerd en heel tevreden om hier te werken.

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Jullie staan al heel goed op de kaart. Jullie hebben leuke filmpjes, een heel pagina vol met hoe het is om bij BrandDeli te werken, een leuk Insta account en natuurlijk de artikelen over dat BrandDeli één van de gaafste werkplekken is in Nederland! Ga vooral zo door!

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Job Verhoeve

Wat voor rol ga jij invullen?
Per 1 oktober 2018 start ik als Marketing Insights Analyst.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Een fijne werksfeer in een dynamische werkomgeving waarin ik mij verder kan ontwikkelen. Daarnaast is een goede balans tussen werk, ontspanning en privé voor mij belangrijk. Voordat ik heb gesolliciteerd heb ik een gesprek gehad met Cynthia Overeem met wie ik hiervoor ruim 4 jaar heb samengewerkt. Zij was erg positief over haar eerste ervaringen binnen BrandDeli.

Waar kende jij deze organisatie van?
Hiervoor was ik werkzaam als Research Manager bij onderzoek- en consultancybureau MeMo². Daar brachten wij voor adverteerders regelmatig de campagne-effectiviteit van verschillende TV netwerken in kaart, waaronder BrandDeli. En daarnaast dus via Cynthia…

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Positieve eerste indruk, sociale en enthousiaste mensen. Ik kreeg al snel het gevoel tijdens de sollicitatiegesprekken dat het een plek is waar ik mij thuis zal voelen.

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je als organisatie goed zorgt voor je werknemers, dit zich altijd zal uitbetalen. Wanneer werknemers met veel plezier bij BrandDeli werken, zullen zij dit ook uitstralen en wordt de organisatie vanzelf als fijne werkgever op de kaart gezet.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Alessandra Castellano

Wat voor rol ga jij invullen?
Receptioniste.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Vanwege de bedrijfscultuur en omdat de uitdagende combinatie van receptioniste en helpen in de keuken me erg leuk lijkt.

Waar kende jij deze organisatie van?
Via Pien Tillmanns.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Aardig en enthousiast!  Het was duidelijk dat BrandDeli een erg gezellige plek is om te werken.

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Vraag me dit over een paar maanden :).

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Emile Huisman

Wat voor rol ga jij invullen?
Business Development Manager.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Ik kan mij erg vinden in de kernwaarden en wilde graag aan de slag bij een van de grotere partijen in de mediawereld.

Waar kende jij deze organisatie van?
Via Dyonne Brunnings die bij mijn vorige werkgever langskwam om een mogelijke samenwerking te bespreken.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Jong, gedreven, vriendelijk, teamplayers  en enthousiast.

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Vacatures ook op LinkedIn plaatsen en indien nodig inzet van (online) media om naamsbekendheid te verhogen.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Anko Steenbeek

Wat voor rol ga je invullen?
Accountmanager Spot.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
De mediawereld heeft mij altijd aangesproken. BrandDeli zie ik als een topspeler in de markt die slim omgaan met de veranderingen in de markt. Daarnaast sprak het hippe karakter en de jonge cultuur van de organisatie mij erg aan!

Waar kende jij deze organisatie van?
Mijn vriendin wees me op BrandDeli als top mediabedrijf. Zij kende BrandDeli vanuit haar eigen werkervaring in de media, maar ook vanuit persoonlijk netwerk.

Wat is je eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Gezellige, jonge, ambitieuze  groep van professionals!

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Aanmaken account op Glassdoor.nl zodat mensen kunnen aangeven hoe ze het naar hun zin hebben, of als werknemers weggaan dat ze hier een review achter kunnen laten. Dit platform is volgens mij redelijk upcoming en geeft voor sommigen een doorslaggevend beeld of ze ergens willen solliciteren of niet.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Bart Zoet

Wat voor rol ga je invullen?
Business Development Manager, gericht op sport. Ik ga dus vooral werken voor de merken Eurosport en Fox Sports en hoop met mijn netwerk binnen de sport mooie nieuwe partijen binnen te halen.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Door mijn eerdere werkervaringen weet ik dat ik het prettig vind om in een platte organisatie met een informele sfeer te werken. Verder lijkt het mij gaaf om vanuit een sterk merkenportfolio met o.a Eurosport en Fox Sports op pad te gaan om adverteerders en (media-)bureaus te overtuigen met BrandDeli in zee te gaan.

Waar kende jij deze organisatie van?
Ik ken BrandDeli via Jan-Jaap van den Hoek, een goede vriend van mij. Hij heeft eerder gewerkt voor Discovery en later nog een interim-opdracht gedaan voor BrandDeli. Daarnaast kende ik een aantal campagnes van BrandDeli zoals ‘De Blauwe Kaart’ en ‘De Boer & De Boer’.

Wat is je eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Het enthousiasme en toewijding om hier te werken. In de gesprekken die ik hier heb gevoerd is mij verder opgevallen wat voor open cultuur er heerst. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan!

Wat adviseer jij om deze organisatie als werkgever op de kaart te zetten?
Blijf prijzen winnen binnen de mediawereld. Als werknemer wil je graag werken bij een bedrijf dat succesvol is. Breng daarnaast de secundaire arbeidsvoorwaarden als de feestjes, sporten en het prachtige kantoor inclusief keuken onder de aandacht.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Sophie de Bruyn Kops

Wat voor rol ga je invullen?
Op 3 september zal ik starten als Project Manager Brand Partnerships

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Mijn eerste baan was bij Viacom en daar heb ik het begin van Branddeli met eigen ogen kunnen zien.

Waar kende jij deze organisatie van?
Zodoende kende ik nog een aantal oud (en dus nu nieuwe) collega’s en kwam deze leuke vacature op mijn LinkedIn voorbij.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Dyonne Brunings 

Bio:
Naam: Dyonne Brunings
Functie: Business Development Manager
Woonplaats: Amsterdam
Kids: zoontje Fitz (4,5 maand)
Werkzaam: ruim 4 jaar bij BrandDeli

“Ik ben trots omdat wij 5 jaar geleden nog niet zo serieus genomen werden en nu niemand meer om ons heen kan”

Wat maakt jouw rol in de organisatie leuk?
Het is voor mij een nieuwe rol, wat het meteen al leuk maakt, omdat ik nog moet onderzoeken. Ik ben specifiek verantwoordelijk voor de entertainment-tak en dit umfeld spreekt mij enorm aan. Ik heb veel affiniteit met de (film- en theater)klanten dus dat werkt extra leuk! Daarnaast schakel ik veel met zo’n beetje alle afdelingen binnen BrandDeli en dat maakt deze functie extra leuk.

Wat maakt deze organisatie uniek?
Branddeli is uniek in haar sfeer. Het is zo bijzonder dat ik mijn collega’s hier ook echt als vrienden zie. Ik zie heel veel collega’s ook in mijn vrije tijd en heb hierdoor nooit het gevoel dat ik echt naar mijn werk ga. Hard werken in combinatie met gezelligheid werkt hier echt.

Waarom ben jij trots op deze organisatie?
Ik ben trots omdat wij 5 jaar geleden nog niet zo serieus genomen werden en nu niemand meer om ons heen kan. We zoeken altijd nieuwe kansen en samenwerkingen op om nog succesvoller te worden en ik ben trots dat dit zo vaak lukt.


Wat vertel jij op een feestje over deze organisatie?

Dat BrandDeli het leukste en gezelligste bedrijf is om te werken!

Wat weten wij nog niet over jou?

Vrij weinig, ben een open boek! 😉

Wat is jouw favoriete plek?
Parijs

Wat bewonder jij in een van je collega’s en waarom?
Ik bewonder veel van mijn collega’s met dezelfde instelling als ik. Work hard, play hard.

Dilemma
:

Elke keer als je een duif ziet, moet je hem fanatiek proberen te vangen -of- je benoemt hardop alle producten die de caissière scant. Hardop producten noemen. Leuk, maar ik er een liedje van!

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Esther Mol

Bio:
Naam: Esther Scheggia Mol
Functie: Manager Productie Brand Partnerships
Woonplaats: Haarlem (tijdelijk) In 2019 naar Amsterdam Noord.
Kids: Dochter Mia 10 maanden
Werkzaam: Bijna 3.5 jaar

“Geen dag is hetzelfde, van koffie en speelgoed tot aan wasmachines en hondenvoer”

Wat maakt jouw rol in de organisatie leuk?

Geen dag is hetzelfde! Ik mag samen met het team van ijzersterke project producers brand partnerships campagnes producen voor allerlei merken. Van koffie en speelgoed tot aan wasmachines en hondenvoer. Ik kan met mijn team een bijdrage leveren vanaf briefingsfase en de campagnes vervolgens ook nog eens realiseren.

Waarom ben jij trots op deze organisatie?

Het vertrouwen wat collega’s in elkaars capaciteiten en beslissingen hebben en het ijzersterke teamwork wat daaruit voortkomt.

Waar maak jij je weleens zorgen over in deze organisatie?

Weinig, als ik iets moet kiezen dan is het dat het enthousiasme, de energie en passie ertoe kan leiden dat we onszelf voorbijrennen.

Wat vertel jij op een feestje over deze organisatie?

Dat ik de gaafste baan heb omdat ik voor merken zoals Nespresso, Samsung, Braun, Pedigree, KPN en dergelijke mag werken.

Wat weten wij nog niet over jou?

Ik ben op 03-01-2018 al officieel getrouwd voor de gemeente Amsterdam met mijn Britse man. Een groot feest gaan we nog geven. 

Wat is je favoriete plek?

Na mijn roadtrip door Californië en Oregon werd mijn favoriete plek in de natuur, samen met gezin, bij ons zelfgemaakte kampvuur.

Wat bewonder jij in een van je collega’s en waarom?

Ik bewonder Wencke omdat ze zowel op werk als privé voor iedereen klaarstaat. Dit is zichtbaar in het motiveren van collega’s. Daarnaast toon ze altijd oprechte interesse in mensen en geeft ze haar mening. 

Telkens als je een duif ziet, moet je hem fanatiek proberen te vangen of je benoemt hardop alle producten die de caissière scant.

Ik roep hardop alle producten die de caissière scant. Weet ik meteen 100% zeker dat ik alle boodschappen heb.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Chantal Ebbinge

Wat voor rol ga jij invullen?
Ik ben sinds 3 juli werkzaam als Project Producer. Binnen deze rol draag ik zorg voor het succesvol uitvoeren en opleveren van de Brand Partnership content door nauw samen te werken met externe productiemaatschappijen en ons eigen Brand Partnerships team.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Een aangename werkomgeving met fijne collega’s is voor mij belangrijk, daarnaast werk ik graag projectmatig zodat ik binnen mijn werk steeds nieuwe uitdagingen kan vinden. BrandDeli biedt een dergelijke omgeving. Een gezellige kantoor-hond en een leuk tropisch buitenbarretje op de binnenplaats (incl. donderdagmiddagborrel) zouden het helemaal afmaken.

Waar kende jij deze organisatie van?
Door mijn nieuwe collega, De Mol, Esther Mol.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Opgewekt, sociaal, met een gezonde balans werk/privé.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Cynthia Overeem

Wat voor rol ga jij invullen?
Ik vervul binnen BrandDeli de rol van Research & Insights Analyst binnen het Marketing & Strategie team. Hierbij zal ik verantwoordelijk zijn voor het Research portfolio van BrandDeli, denk hierbij o.a. aan branche-onderzoeken, doelgroep insights, effectonderzoeken voor adverteerders etc. Daarnaast zorg ik ervoor dat iedereen binnen de organisatie continu op de hoogte is van de belangrijkste ontwikkelingen in de marketingwereld.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
BrandDeli is een uitdagend en innoverend bedrijf waar men breed bezig is met verschillende aspecten binnen de media. Een stap verder in de doorvertaling van interessante inzichten naar directe toepassing voor Business Development, Partnerships en advertentiemogelijkheden voor onze partners. Daarnaast vind ik de focus op een mooie werkplek waar rekening wordt gehouden met ontspanning, sport en lekker eten ook zeker een belangrijke factor!

Waar kende jij deze organisatie van?
Met name vanuit mijn vorige werk waar ik werkte als Strategisch Consultant bij marktonderzoek & consultancy bureau MeMo². Hier werkte ik veel samen met zowel media-/reclamebureaus als klanten die gebruik maakten van BrandDeli-inzet binnen hun TV of crossmediale campagnes. Daarnaast vanuit persoonlijk aspect uiteraard bekend met het zenderaanbod van BrandDeli.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Mijn eerste indruk is een open en enthousiaste sfeer. Direct al een soort familiegevoel waarbij iedereen uitgebreid de moeite neemt om elkaar persoonlijk te leren kennen.

Dit gecombineerd met een inspirerende sfeer door de verschillende onderdelen van BrandDeli met collega’s vanuit diverse achtergronden.

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Nieuwe collega Sjaak P van Es

Wat voor rol ga jij invullen?
Senior Creative Strategist.

Waarom heb jij gekozen voor deze organisatie?
Een fris, dynamisch en vitaal bedrijf waar ik mijn kennis en creativiteit optimaal in kwijt kan.

Waar kende jij deze organisatie van?
Van mijn vorige werkgever, RTL.

Wat is jouw eerste indruk van de mensen die werken bij deze organisatie?
Zeer prettige eerste indruk. Na een warm welkom, voelt het voor mij als een juiste match.

 

‘Spot On’ onze medewerkers

Spot On! Pien Tilmanns-Barkmeijer

Bio:
Naam: Pien Tilmanns-Barkmeijer
Functie: PA van Allard & Klaartje
Woonplaats: Amstelveen
2 kids: Floris en Benjamin
Werkzaam: 11 jaar (fusie vanuit Viacom)

“Ik ben van alle markten thuis, van het regelen van Allard en Klaartje’s leven, tot het fixen van het afvoerputje!”

Wat maakt jouw rol in de organisatie leuk?

Ik heb met alle facetten te maken, zowel op directieniveau als wanneer er iets in het pand aan de hand is. Ik ben zo van alle markten thuis, van het regelen van Allard en Klaartje’s leven tot het fixen van het afvoerputje. Iedereen komt altijd als eerste bij mij als er iets is in het pand.

Wat maakt deze organisatie uniek?

De jonge mensen die vol energie rondlopen, als je binnenkomt voel je de energie op je afkomen.

Waarom ben jij trots op deze organisatie?

Dat we binnen 5 jaar zijn uitgegroeid tot dit bedrijf, en dat BrandDeli echt een begrip is in de media.

Wat vertel jij op een feestje over deze organisatie?

Dat wij een chef hebben die onze lunch maakt!

Wat weten wij nog niet over jou?

Ik heb tot mijn 5e in het buitenland gewoond. Eerst in Guatemala, toen in Kenia en erna in Sri Lanka. En ik ben fan van Marco Borsato, sinds dag 1.

Wat is jouw favoriete plek?

Ik vind het heerlijk om gezellig met vrienden en familie te eten en te drinken, dan maakt de plek niet uit.

Wat bewonder jij in een van je collega’s en waarom?

Ik leer op dit moment van de nieuwe generatie (vooral van onze stagiairs) Hun social media gebruik is veel inhoudelijker en doordacht en ze zijn echte social media experts. Ik post alleen maar foto’s van mijn kids, dus doe iets nog niet goed.

Dilemma: Elke keer als je een duif ziet, moet je hem fanatiek proberen te vangen -of- je benoemt hardop alle producten die de caissière scant.

Liever de duif.