BrandDeli exclusieve salespartner van social media app Momio

BrandDeli exclusieve salespartner van social media app Momio

26 april 2018

BrandDeli is sinds kort de exclusieve salespartner van Momio in Nederland. Momio is een social media app gericht op kinderen van 7 tot en met 12 jaar oud. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van alle social media en video-advertentiemogelijkheden binnen de app. Met de samenwerking versterkt BrandDeli haar digitale bereik onder de lastiger te bereiken jongste doelgroepen.

Momio is een social media app speciaal ontwikkeld voor kinderen. Op Momio kunnen kinderen berichten en foto’s plaatsen, liken en delen en met elkaar chatten in een veilige en gecontroleerde omgeving. Momio maakt kinderen op een leuke manier bewust van online veiligheid en gedrag. De gebruikers leren van Momio’s politieagent Jack de regels van het internet. Door middel van een streng veiligheidssysteem en getrainde medewerkers wordt Momio dagelijks gemodereerd om de gebruikers in een veilige omgeving te houden. Bovendien is Momio ‘s nachts gesloten en gaat het iedere morgen om 5 uur weer open.

Momio heeft maandelijks meer dan 100.000 actieve gebruikers in Nederland en de gemiddelde tijdsduur op het platform is meer dan 20 minuten per dag. Momio’s bereik van 100.000 unieke bezoekers per maand zal gecombineerd worden aangeboden met het online bereik op de website en de app van Nickelodeon (450.000 unieke bezoekers per maand). Deze combinatie biedt adverteerders zichtbaarheid midden in de moeilijk te bereiken kidsdoelgroep. De social media-advertentiemogelijkheden op Momio bestaan uit profielpagina’s, wall posts, prijsvragen, direct messages, virtual items en polls. Naast social media is het ook mogelijk om online video’s te tonen.

Mikael Jensen, CEO Momio: “We zijn enorm enthousiast over de samenwerking met BrandDeli. Met hun kennis van de kidsdoelgroep en hun rol als kids-expert in de markt zijn we ervan overtuigd dat BrandDeli de beste partner is om het Momio-platform in de Nederlandse markt te vertegenwoordigen.

Klaartje Kuypers, COO BrandDeli: “We zijn heel trots dat we Momio mogen vertegenwoordigen. Met de toevoeging van Momio aan het kidsportfolio bouwen we verder aan ons digitale bereik onder kinderen en vergroten we ons aanbod voor de kids-adverteerder. Momio is na Twitter, VICE en De Persgroep onze volgende partner buiten de categorie TV. Deze uitbreiding steunt onze ambitie van het vergroten van onze online footprint en het nog beter kunnen inspelen op de vraag van adverteerders om op alle touchpoints binnen de customer journey zichtbaar te zijn.