BrandDeli viert 4-jarig bestaan met mooie resultaten

BrandDeli viert 4-jarig bestaan met mooie resultaten

1 november 2017

Tal van bijzondere sportevenementen en premières zorgden in oktober voor hoge kijkersaantallen op de TV-zenders uit het portfolio van BrandDeli. Met een gezamenlijk marktaandeel van 19,0% was het een prima maand, die een stijging laat zien van 6% ten opzichte van vorig jaar. In primetime steeg het marktaandeel met 5% naar 11,3%.

De zenders 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, ID en Spike zagen hun marktaandeel groeien ten opzichte van vorig jaar. FOX Sports scoorde een kijkcijferrecord met de Eredivisieklassieker Feyenoord-Ajax en Spike trok veel kijkers met kickboksen: WFL-Final 16. Op TLC was een splinternieuw seizoen van de comedyserie Will & Grace te zien, op FOX ging een nieuw seizoen van The Walking Dead succesvol van start en op Discovery startte een nieuwe reeks Gold Rush. Kidszender Nickelodeon beleefde de première van het derde seizoen van de populaire serie De Ludwigs, genaamd De Ludwigs: Op Jacht naar de Stenen Schat.

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Maand op maand realiseren we groei. Niet alleen in de zomermaanden maar ook dit najaar. Ik ben blij met deze resultaten, ze zijn een mooi cadeautje  voor ons 4-jarig bestaan dat we vandaag vieren!”

Bron: SKO, tijdvak 02:00-26:00 uur, inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzenden.Primetime: 18:00-24:00 uur.

Daytime: 06:00-18:00 uur. Nickelodeon tijdvak: 06:00-21:00 uur.